Beoordelingen van Mr. Sushi Rotterdam

Recente recensies

4.0
Lex de Rooij
9 juli 2024

Hallo, 19:15 besteld, kreeg vervolgens een mail om 20:30 dat het onderweg was. Vanaf Mr. sushi naar mijn adres is 5 minuten rijden. Het was er pas om 21:15. Heeft dus 2 uur geduurd. Sushi zat door elkaar en overal. Erg jammer. Het was koud en niet lekker. Laatste keer dat ik hier besteld heb.

Shany
8 juli 2024
Huria
30 juni 2024

Super lekker eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra
30 juni 2024
Rica
28 juni 2024
B
21 juni 2024

👌🌟🌟🌟🌟🌟

Bas
15 juni 2024

Lekker en vers

Dylan
4 juni 2024
Eveline
3 juni 2024

Altijd lekkere sushi. Bezorging was wat minder deze keer doordat 2 van onze bestelde rollen er niet bij zaten. Na een telefoontje zijn deze wel netjes nabezorgd, helaas wel pas een uur na de eerste levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

-
2 juni 2024
Bilal
2 juni 2024

Minder sushi in de box en sushi was niet bijzonder lekker bezorging langer dan een uur

Daphne
25 mei 2024

2 uur later bezorgd.. sushi was volledig nat geregend.. bestel hier nooit meer en zie graag m’n geld terug, zoals telefonisch besproken.

T
19 mei 2024
Isabella
18 mei 2024
Jeff
18 mei 2024

Graag volgende keer op letten op de opmerking, en de truffel rol had niet veel smaak.! Voor de rest was alles lekker.!

Anna Gommer
11 mei 2024

Heerlijke sushi en prima op tijd bezorgd voor een zaterdagavond

Adam
6 mei 2024

Bezorgers vinden het leuk om je bestelling gedeeltelijk op te eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hoi Adam, Wat jammer om te horen dat uw bestelling niet compleet geleverd is. Zou u ons kunnen mailen op info@mrsushi.nl om uw klacht meer toe te lichten? Dan zorgen wij ervoor dat dit in het vervolg niet meer gebeurd.

Michiel
5 mei 2024

Bijna 2 uur gewacht op het eten. Gebeld maar een mega onbeschofte dame aan de lijn. We vroegen of ze eventueel contact met de bezorger konden opnemen want deze was al 35 minuten onderweg naar ons terwijl dit normaliter zo’n 7/10 minuten is… de dame in kwestie hing in eerste instantie gewoon op. Daarna kon ze niks voor ons doen. Bezorger zou wel zo komen.. 20 minuten later nogmaals gebeld en toen volwassen meneer aan de lijn. Deze kon ons ook geen info geven. We moesten maar even wachten want ze bezorger was onderweg… ik eis een vergoeding want het (warme) eten was allemaal koud. Echt een kut levering was dit……..

Reactie van Mr. Sushi

Hallo Michiel, wat ontzettend vervelend om te horen dat er zoveel mis is gegaan met uw bestelling en zo slecht te woord bent gestaan. Zou u ons even kunnen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht. Dan helpen wij u graag verder.

Marco
4 mei 2024

Top, snel geleverd en weer top zoals altijd

Vanunzia Oliveira
3 mei 2024

Kwaliteit was top

Quint Cox
29 april 2024

De sushi was heerlijk. Helaas duurde bezorging veel langer dan verwacht. Net na de bestelling kreeg ik de mail dat het om 20:35 bezorgt zou worden (1 uur na bestelling). Om 20:35 kwam er een mail dat de bestelling onderweg was en het eten kwam pas om 21:20. Ik heb begrip voor drukte maar communiceer dat dan beter. Daarnaast was de bezorger aan de telefoon terwijl hij de bestelling gaf en er kon geen glimlach of oogcontact van af.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ole Slooff
17 april 2024

Eerste keer geen stokjes, sojasaus en tonijn sashimi geleverd

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ole, onze excuses voor het feit dat de bestelling oorspronkelijk niet compleet was... We gaan hier extra op letten de volgende keer.

Donja
17 april 2024

Het was vandaag niet best.Alle tonijn had dikke witte draden,was taai en niet te eten.Werden er misselijk van.Daarnaast zat er in de handroll voornamelijk veel te veel rijst.Helft weggegooid.Bestel hier graag,maar na vandaag passen we weer even!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Donja, wat vervelend dat er meerdere dingen niet in orde waren met uw bestelling. Bel hier graag even over naar ons, dan lossen we het graag samen met u op.

-
16 april 2024

Was heerlijk.

Robert
15 april 2024

Rollen waren niet goed gerold eg los en vielen daardoor in de verpakking al gedeeltelijk uit elkaar. Weinig vis veel mayonaise.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Robert, bedankt voor uw beoordeling. We gaan aan de slag met uw feedback.

Meyem
14 april 2024

Was lekker ik bestel altijd al hier ik ben er blij mee

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Benny
13 april 2024

Netjes op tijd , maar kwaliteit mag stukken beter ! Smaakte nogal flauw en niet vers.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Benny, jammer om te horen dat u niet tevreden was over de sushi. Bel hier graag even over naar ons in het vervolg, zodat we een beter beeld hebben van hoe we onszelf kunnen verbeteren.

Lady ii
11 april 2024

De reden waarom ik altijd bestel (vaste klant) snel en compleet de kids vinden het heerlijk! En als je rechtstreeks besteld word je ervoor beloond!!

Dylan
5 april 2024

Wederom top!

H.L
4 april 2024

Het smaakte zoals gewoonlijk erg goed. Echter heb ik een ‘We love sushi box’ besteld waarin 6 stuks sashimi hoort (3 zalm, 3 tonijn). Bij ontvangst heb ik slechts 4 stuks zalm sashimi ontvangen. Erg teleurgesteld, maar wel lekker

Dylan
3 april 2024

Altijd goed

Kim
2 april 2024

Heerlijk! De crispy box besteld, zo lekker en de bezorging was ook stipt op tijd!

Coban
2 april 2024

Toppie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco Janssen
1 april 2024

Was weer perfect en snel ver binnen de verwachte tijd bezorgd. Had aangegeven dat ik geen stokjes en soja hoefde te krijgen .daar ik die zelf in huis heb . Maar toch gekregen .op zich geen probleem maar zonde

Dylan Monshouwer
20 maart 2024

Wederom top! Erg snel deze keer, binnen 20 min en super vers. Helaas zat er bij de Maki Mix 2x Kani Maki en geen Tekka (tonijn) Maki

Reactie van Mr. Sushi

Hi Dylan, Vervelend dat er een verkeerde roll in de maki mix zat, onze excuses hiervoor. U mag hier altijd even over bellen, dan zorgen we ervoor dat de juiste roll nog nabezorgd wordt. De volgende keer zullen we weer extra scherp zijn! Team Mr Sushi

Luna Aniceto
19 maart 2024
Sheyenne
10 maart 2024

Verjaardagsdiner georganiseerd en sushi besteld bij Mr. Sushi. Iedereen heeft ervan genoten! Het was heerlijk

Sheyenne
10 maart 2024

De sushi was heerlijk!

Viktoriia Rudenko
9 maart 2024

I ordered 2 servings of ginger, 2 servings of wasabi, 2 servings of sauce and 2 pairs of chopsticks. But there was nothing. The service is bad, but the sushi is delicious

Reactie van Mr. Sushi

Hi Viktoriia, I'm sorry for the inconvenience. Have you tried calling us so we could make sure the ginger etc. would still be delivered?

Marco
8 maart 2024

goede kwaliteit en lekker van smaak, blijf hier zeker bestellen :)

Trudy
6 maart 2024

Kwam op tijd maar alles was steenkoud, echt niet smakelijk met gyoza en yakitori spiesjes. Jammer.

Evora
3 maart 2024

Heerlijke verse sushi meerdere malen besteld blijft lekker!!!! Snelle bezorging.

F
2 maart 2024

Was erg lekker alleen 2 rollen waren niet gesneden dat was wel jammer

Jitse ten Hove
27 februari 2024

Erg jammer dat er geen stokjes bij zaten voor die prijs

Astrid Mahabier
23 februari 2024

Top, zoals altijd het was heerlijk de Gyoza’s en de Studentbox voldoende voor ons drieën! Bezorging was een iets later maar het eas het wachten waard!

Stanley
23 februari 2024

verbeterpunten . Rijst kan wat steviger zijn en qua smaak is het prima.

Soumaya
23 februari 2024

Het eten was super lekker en de sushi rollen waren erg vers! Ik bestel hier vaker en wordt nooit teleurgesteld!

E
19 februari 2024

Sushi was vers. Jammer dat de Crispy box (fried sushi) te dik waren gesneden. Voor de rest geen opmerkingen

Nicole
14 februari 2024

De sushi was een tikkeltje verpletterd, en daarom minder mooi dan op de foto’s. De smaken waren wel perfect en maakten het meer dan goed! De bijgerechtjes (gyoza en garnalen) waren helaas al helemaal koud. Kan natuurlijk ook aan de valentijnsdagdrukte gelegen hebben!

Alexandrs
12 februari 2024

Vers bereid. Er wordt niet zuinig gedaan met de verse vis. Goede plakken sashimi, ook op/in de sushi zelf. Goede service toen ik belde. Bezorging was conform aangevraagde planning.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Raymond Gaasbeek
10 februari 2024

Vandaag in de herkansing. Na de vorige levering en aardige geste gekregen(overbodig maar aangenaam). Vandaag niet de crispies, maar een 3 persoons schotel. Was heerlijk en zo op 🫣

Merel
9 februari 2024

De helft van mijn bestelling was vergeten

Laura
9 februari 2024
Megan
9 februari 2024

Al vroeg besteld voor 19h en het was perfect op tijd. Heerlijk gegeten weer, bedankt!

Julie
5 februari 2024
Gerben
28 januari 2024

heerlijke sushi, heel snel en correct bezorgd!

Nuran
26 januari 2024
Patricia
24 januari 2024

Een uur later bezorgd dan aangegeven. In totaal 2 uur gewacht op onze bestelling!!! Geef gewoon eerlijk aan wat de verwachte bezorgtijd is.

Reactie van Mr. Sushi

beste patricia, kunt u contact met ons opnemen voor een compensatie? mvg mr sushi rotterdam

Angel Saa
15 januari 2024

Heerkijke sushi weer gegeten! :) Eten was half uurtje later dan de tijd die is aangegeven aangekomen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra den Hollander
14 januari 2024

Heerlijk sushi en vóór de afgesproken tijd bezorgd.

Angela
13 januari 2024

Altijd fijn hier en snel bezorgd (voor een zaterdag), met iets meer wasabi erbij dan zou het 5 sterren zijn.

Floor
11 januari 2024
Deve
2 januari 2024

2 uur en 15min op ons eten moeten wachten. Sushi was overigens wel goed!

Reactie van Mr. Sushi

beste deve, kunt u contact met ons opnemen voor een compensatie? mvg mr sushi rotterdam

Ray
1 januari 2024

Helaas was de bezorger niet zo heel netjes met ons eten. Zakjes al zwaaiend en hangend afgegeven. Niet horizontaal in ieder geval. Hierdoor was de sushi een bende. De crispy sushi was klef en kapot in het doosje. Zat ook verpakt in een folie wat de vorige keer niet was (en toen wat het ook veel lekkerder/krokanter) Dus helaas deze keer by far niet zo goed en lekker als de vorige keer helaas.

Sophie
31 december 2023

Super levering! Belde of het 10 minuten eerder kom vanwege drukte. Erg fijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvette
26 december 2023

Heb wederom een bestelling gedaan. Iedereen heeft genoten. Het was heerlijk. Fijne feestdagen ✨🎄

Mike
11 december 2023

Sushi kwam heel snel wat echt top was De box was zeer ruim en veel keuze goede prijs voor zoveel dus ook zeer over te spreken Enige verbeterpunt is de versheid van de producten mag iets hoger Garnaal / omelet op de sushi voelde droog en alsof het paar dagen geleden was bereid. Rijst was net voldoende smaakte en voelde wat licht overcooked aan. Iets meer op kwaliteit zitten dan heb je een vaste klant erbij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronin
11 december 2023

Door de optie om aan te geven dat je géén stokjes, sojasaus, wasabi of gember hoeft, dacht ik dat je deze dingen er dus standaard wel bij kreeg. Daardoor zat ik zonder sojasaus. Verder vond ik de Box C rollen niet heel smaakvol, en de gyoza’s waren een beetje taai. Maar verder was het prima, geen gekke dingen. En de bezorging was iets eerder dan opgegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ray
10 december 2023
Suzanne
10 december 2023

Bezorging was een uur te laat en ik had een doos vol crispy sushi zalm. Terwijl het een variatie aan smaken zou moeten zijn.

Kim
6 december 2023

Lekkere sushi en precies op tijd bezorgd.

A.P.Delgado
3 december 2023

Had nog nooit iets bij jullie besteld, tot dat mijn dochter Crispy box bij jullie besteld vond samen met mijn vrouw het zo lekker dat ik vandaag besloot om een te bestellen maar in plaats van een lekker Crispy box heb ik een smakeloos niet te vreten box gekregen waardoor ik de beslissing heb genomen nooit meer iets bij jullie te bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Winter
1 december 2023

Gemakkelijk te bestellen, op precieze tijd. Bezorging ook op afgesproken tijd . Volgende keer zou ik weer voor deze Sushi kiezen.

Ruud Roovers
30 november 2023

Heerlijk vers bezorgd

Daniëlle
30 november 2023

Niet alles wat we besteld hebben is afgeleverd. Dat ben ik niet van Mr.Sushi gewend. Tevens heb ik het idee dat er sprake is van krimpflatie. Minder sushi (6 ipv 8 stuks) voor dezelfde prijs. Maar dat weet ik niet zeker. Ik heb de bon bewaard én een foto gemaakt van alle gerechten, zodat ik kan laten zien dat niet alles geleverd is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C.
27 november 2023

Geen communicatie vanuit het bedrijf waar de sushi bleef, half uur te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mi Sook
27 november 2023

Heerlijk!

Astrid M.
24 november 2023

Het was weer heerlijk en genieten van jullie sushi, zo lekker vers en warm nog. Het was TOP.

Aleksandr
19 november 2023

I payed for additional cup of ginger-I didn't get it. Shape of rolls was uneven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natalija Zovko
16 november 2023

Ik miste een rol die niet erbij zat. Gebeld, zou teruggebeld worden dit is niet gebeurd. Niet leuk

Inti De groot
13 november 2023

Het was lekker maar helaas waren de garnalen van 2 rollen niet goed gaar van binnen. Waardoor ik helaas niet alles kon opeten. Voor de rest was het heel erg lekker. Bedankt !

Carel
6 november 2023

Kan niet snel genoegd bezorg worden!!! Zo lekker😁😁

Palte
3 november 2023

De bestelling was tijdens de levering op de zijkant vervoerd en de verschillende sushi kapot, door elkaar en geplakt zodat het niet mogelijk was het op een normale manier te eten

Amy
1 november 2023
Ionut H
31 oktober 2023

Lekker

Benck
30 oktober 2023

Service is top!

Ruby
29 oktober 2023

We bestellen vaker en wij zijn fan! Goede prijs kwaliteit verhouding en netjes verpakt.

Jeff
21 oktober 2023

Jammer dat de gratis sushi roll er niet bijgeleverd was.!

Monique
16 oktober 2023

Het was zoals elke keer heerlijk! Sushi Sensation box was super lekker, ik raad het iedereen aan.

Angel Saa
16 oktober 2023
Tobias
15 oktober 2023

Sushi was lekker, echter was helaas de sushi helemaal door elkaar heen bij aankomst en de rollen waren ook helemaal kapot. Verder was het lekker, maar wel jammer dat de bezorging niet helemaal goed was.

Linda
15 oktober 2023
Sara
13 oktober 2023

Extremely fast deliver and overall excellent quality of products!

Sabine
12 oktober 2023

De sushi was helaas niet zoals ik het gewend was. De rijst was niet zo lekker en de vis smaakte niet vers. Zonde van het geld. Hopelijk volgende keer beter

Daniel
8 oktober 2023

Redelijk wat eten besteld, smaak redelijk van kwaliteit maar sommige dingen. Had ik de indruk niet vers , maar algemeen goed jammer dat ik zo ver weg woon en was meeste reeds lauw of koud maar dat heeft niets met kwaliteit te maak voor wie in de buurt woon een aanrader

Bruno P Warwzeniak
2 oktober 2023

The rice was falling of the sushi, last time I ordered was much better! :(

Tania
1 oktober 2023
Gigu
16 september 2023

Was mooi op tijd en belt ook netjes van te voren of het eerder kon. Verder was de sushi prima. Iets meer wasabi zou fijner zijn 😊

Privé
14 september 2023
Lady ii
12 september 2023

Zoals altijd supersnel en compleet!