Beoordelingen van Mr. Sushi Rotterdam

Recente recensies

4.0
Tamara
27 maart 2025
Floris Groen
25 maart 2025

De bezorger kon ons huis niet vinden en belde pas na 20 min. Na 5 min uitleggen uiteindelijk zelf maar naar hem toegelopen. Sushi was verder prima!

Marco Janssen
8 maart 2025

Alles weer met zorg gemaakt, verse producten en goed en afwisselend van smaak. Bezorging precies op tijd

DM
7 maart 2025
JS
6 maart 2025

Helaas duurde het ruim 2,5 uur voordat de bezorger aan de deur stondā€¦ Niets ten nadele van alle medewerkers, maar volgende keer graag een berichtje!

Cathy
2 maart 2025
S.
28 februari 2025

Lekkere sushi en vriendelijke bezorger!

Amy
25 februari 2025

Hele verse sushi & heel snel geleverd ondanks de drukte. Vriendelijke bezorgers!

Sadaf
24 februari 2025
Naomi
15 februari 2025
Amy
15 februari 2025
Hidde Croes
15 februari 2025

Kwaliteit van de sushi was goed, bezorging was een uur te laat. Wat vertraging is logisch door valentijn, belde na 45 minuten en ging over naar voicemail, 3 keer. Verder zat er 1 paar stokjes bij familiedoos wat ook niet echt handig was. Wel lekker gegeten verder

Astrid Hollander
13 februari 2025

Heerlijke pokƩbowl! Alles erop en eraan, supervers en perfect samengesteld. De smaak was fantastisch en de bestelling werd snel geleverd. Absoluut een aanrader!

Lady II
5 februari 2025

Superlief!! De eigenaar zelf is de bestelling komen brengen omdat er iets fout is gegaan in het systeem. Waardeer het enorm en de kids hebben genoten!!

Marit Van de louw
3 februari 2025

De sushi was soms een beetje te hard "gebakken".

Jesper Lucassen
30 januari 2025
Kok
11 januari 2025

Sushi was goed zoals altijd. Enige jammere was dat we het hadden besteld voor 21.15, omdat we dan pas thuis zouden zijn, en het er vervolgens al om 20.30 was. Normaal is een snelle bezorging natuurlijk super fijn maar lijkt mij dat er niet voor niks een bepaalde tijd wordt aangegeven met bestellen? Uiteindelijk was mā€™n huisgenoot eerder thuis dus die kon het gelukkig aannemen maar vraag me toch af wat er anders was gedaan. De sushi was een uur later wel vrij klef geworden.

Twiggy ten Klooster
10 januari 2025

Sushi was er snel maar viel erg tegen vergeleken met vorige keren. Jammer!

-
4 januari 2025

Lekkere sushi!

Mare
2 januari 2025

lekker eten en super vriendelijk personeel

Astrid M.
30 december 2025

Heerlijke Crunchy Sushi Box, we bestellen met 2e Kerstdag traditiegetrouw een sushibox meestal box C voor ons tweeƫn en dat was goed bevallen! Tot volgend jaar doen we weer gewoon Box C weer! Is the best .....

Aissa
29 december 2024

Heb eten besteld en vooraf betaald, maar mijn bestelling is niet bezorgd. Telefoon werd niet opgenomen. Schandalig ik bestel nooit meer.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Aissa, bedankt voor uw beoordeling. Door een fout in ons systeem is er iets mis gegaan met uw bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak en we zoeken uit waar dit heeft mis kunnen gaan. We zullen ons uiterste best doen dit in de toekomst te voorkomen.

Cathy
24 december 2024

Heerlijke sushi netjes verpakt en op tijd bezorgd.

Sterre
23 december 2024

Heerlijke sushi, helaas mistte de gratis flamed en/of crunch roll (codes waren ingevoerd) maar desalniettemin goede kwaliteit sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A
22 december 2024
Farah
21 december 2024

Echt hele lekkere sushi.

Joost Jan van der Elburg
20 december 2024
Jonas
16 december 2024

De warme zaken waren koud en sompig/taai, de sushi was lekker, maar ondanks ā€œGEEEN sojasausā€ zat er echt heel veel sojasaus bij. En wel extra gember besteld maar dat dan weer niet gekregen. Ook stond op de site ā€œsnel bezorgdā€ maar hebben toch bijna 3 uur gewacht. Gelukkig wisten we dit van de vorige keer en hebben we vroeg besteld maar eigenlijk niet zo nice. Voor de afgekoelde warmte en snelheid daarom 2 bezorgsterren. 3 sterren waren voor de sushi, de warme hapjes kregen geen sterren, dat maakt totaal 3 kwaliteit sterren

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jonas, bedankt voor de uitgebreide beoordeling. We gaan hiermee aan de slag, en hopen u in het vervolg weer tevreden te stellen.

Shirley Mok
15 december 2024

Bestel hier vaak en kwalitatief echt beste maar gister was de rijst niet goed gaar en de sojasaus vergeten. Jammer.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Shirley, wat jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Anonymous
1 december 2024

10/10 sushi!

Claire
25 november 2024

Bezorging duurde ongebruikelijk lang, eten was zoals altijd weer heel lekker

Reactie van Mr. Sushi

Hi Claire, onze excuses voor de lange bezorgtijd... mail ons eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Allard
25 november 2024

Er miste 1 van de 3 loempia's, net zonde... verder goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Allard, bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor dit ongemak. Neem per mail nog eventjes contact met ons op hierover, dan lossen we dit netjes op voor de volgende bestelling.

Kyara
25 november 2024

Eten was prima, bezorging wat minder. Ik werd gebeld door de bezorger vanuit de auto dat hij ā€˜voor de deur stondā€™. Ik moest naar beneden komen om mijn bestelling op te halen. Ik zou het wel zo normaal vinden dat er gewoon wordt aangebeld en de bestelling op een normale manier geleverd wordt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Kyara, bedankt voor uw beoordeling. We gaan hiermee aan de slag.

Lady ii
24 november 2024

We hebben overdreven lang moet wachten op ons eten, ook waren jullie niet bereikbaar en dat vond ik kwalijker. Druk zijn mag, maar wees bereikbaar voor je betalende klanten om te woord te kunnen staan. Kids hebben meer dan 2 uur moeten wachten uiteindelijk.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Op drukke avonden kan de lijn soms overbelast zijn waardoor we telefonisch slecht bereikbaar zijn. U mag ons dan ook altijd eventjes mailen, dan lossen we dit later graag alsnog netjes met u op.

Pascal
23 november 2024
Gulsen
18 november 2024

De sushi was helemaal door elkaar geschud waardoor we alles uit elkaar moesten halen maar ook de smaak niet is zoals het hoort te smaken. Er was zelfs sushi uit de verpakking in de tas gevallen. Ik heb er een foto van gemaakt. We hadden zo'n honger dat we het hebben gegeten maar zo lekker als altijd was het niet. Ik denk dat er met het bezorgen iets mis is gegaan, de bezorger was ook een half uur later dan verwachte levertijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Gulsen, onze welgemeende excuses voor de rommelige bezorging... neem bij ontevredenheid graag altijd even direct telefonisch contact met ons op, dan lossen we dit graag netjes met u op.

Damien
28 oktober 2024

We hebben 56 euro aan eten besteld maar de crispy box was echt niet te eten. We hebben 2 stukjes ervan gegeten en derest helaas moeten weggooien . De karaage vonden we wel erg lekker

Anne
28 oktober 2024

Spring special box is echt mijn favoriete box. Super lekker! Bezorging top dit keer, precies op de tijd dat ik had aangegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lonneke de haan
27 oktober 2024

3 uur lang gewacht totdat het bezorgd werd. Meneer aan de telefoon die werkte bij Mr Sushi was erg aardig en probeerde het goed te regelen. De bezorger was alleen erg raar aan het doen, ook via de telefoon. Sushi was prima maar dit duurde veel te lang. Gelukkig de sushi gratis gekregen.

Marlijne
27 oktober 2024

Uurtje te laat geleverd helaas (volgens mij erg druk), en de free roll was niet geleverd :( Het was wel lekker!!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Marlijne, onze excuses voor het ontbreken van de free roll en de late bezorging... Neem graag altijd even contact met ons op wanneer er iets mist in uw bestelling, dan proberen we dit direct netjes met u op te lossen. Wel fijn om te horen dat u alsnog lekker gegeten heeft!

Nienke
26 oktober 2024

Bijna een uur te laat

Reactie van Mr. Sushi

Hi Nienke, onze welgemeende excuses voor de vertraagde bezorging. Neem nog even per mail contact met ons op, dan proberen we u netjes te compenseren.

Bas
20 oktober 2024

De actie rol ontbrak.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Bas, onze excuses voor het ontbreken van de free roll... Neem graag altijd even contact met ons op wanneer er iets mist in uw bestelling, dan proberen we dit direct netjes met u op te lossen.

Natalija
17 oktober 2024
marco janssen
17 oktober 2024

bestelling ruim binnwn de gestelde tijd gezorgd. De bezorger belde wel of dat ik naar beneden wilde komen, ik vertelde dat hij gewoon naar de voorduer op de 2e etage moest komen.. zonder verder commentaar deed hij dat ook . maar toch De sushi was goed , maar een tijdje geleden wel beter. Nu was de rijst toch wat vlak en droog waardoor bij het oppakken van een sushi dze uit elkaar viel en je eigenlijk dus een lepel nodig jhad om een stuk te kunnen pakken . Ook waren waren de smaken van de verschillende sushi niet echt verschillend . Erg jammer vroeger waren ze ecg goed in de diversiteit en kwaliteit van de sushi bu was de smaak erg vlak en eenduiding

Reactie van Mr. Sushi

Hi Marco, jammer dat u minder tevreden was dit keer. Mail ons eventjes met een uitgebreidere toelichting. We verbeteren onszelf graag.

Lisa
13 oktober 2024

Altijd lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. Bollegraaf
11 oktober 2024

Meer dan 2 uur moeten wachten voordat het bezorgd wordt. Aan de telefoon wordt je vervolgens ongeĆÆnteresseerd te woord gestaan (door iemand die geen Nederlands spreekt). Sushi niet slecht, maar service sucks!

Reactie van Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor de langere bezorgtijd. Mail ons graag eventjes, dan proberen we u netjes te compenseren.

Pascalle Winde
10 oktober 2024

Sushi was erg lekker, maar heb ruim 2 uur op mijn bestelling moeten wachten. Dat was erg jammer!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Pascalle, onze excuses voor de langere bezorgtijd. Mail ons graag eventjes, dan proberen we u netjes te compenseren.

Marjolein
7 oktober 2024

De sushi was super lekker en vers als altijd. De flamed salmon nigiri is zeker een aanrader. De warme gerechten zijn goed verpakt en komen ook daadwerkelijk warm aan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

EsmƩe
4 oktober 2024

2 uur gewacht op mijn bestelling!! Halverwege een keer gebeld en kreeg toen te horen dat de bestelling wel klaar was maar er geen bezorger beschikbaar was. Dat was te proeven toen het eten aan kwam, alles wat warm moest zijn was slap, taai en koud. Ook had ik appel gyoza besteld en kreeg ik kip gyoza. Erg zonde want de sushi was wel lekkerā€¦ Ik zou voor de sushi graag nog een keer bestellen maar door het lange wachten en hoelang mā€™n eten heeft gestaan in het restaurant nu weet ik niet of ik ooit nog bestel.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Esmee, wat vervelend om te horen dat u zo lang moest wachten op uw bestelling... U mag altijd even contact met ons opnemen, zodat we dit verder kunnen bespreken en u hopelijk passend kunnen compenseren.

Quinty
23 september 2024

De sushi was echt heerlijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding en bezorging was precies op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolien van der Meer
15 september 2024

Ik ben altijd een trouwe klant van jullie, maar afgelopen bestelling was compleet door elkAr gegooid en sommige sushi was niet eens te herkennen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en was ook erg teleurgesteld hierdoor. Ik heb een foto gemaakt, mochten jullie het willen zien. Ik hoop op een passende oplossing.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jolien, heel vervelend om te horen dat uw bestelling zo rommelig aan is gekomen dit keer... Dit is natuurlijk niet de bedoeling en daarom onze excuses. Neem graag even per mail contact met ons op met de foto die u heeft gemaakt, zodat we dit hopelijk netjes op kunnen lossen voor u.

Dylan
12 september 2024

Snel en heerlijk!

Dylan
12 september 2024

Snel en heerlijk!

christel
10 september 2024

Bezorging was super snel en correct zoals altijd. Spicy tuna en big rolls heerlijk. Loempia's lekker vers en knapperig. De crunchy sushi was helaas zacht geworden en dus niet crunchy.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Christel, fijn om te horen dat u grotendeels tevreden was over uw bestelling. We zullen de volgende keer extra letten op de crunchyness van de crispy rolls!

Sun
7 september 2024

Altijd lkkr Sushi en snel

JS
6 september 2024

Superlekkere sushi & snacks! Echt top top top, vriendelijk personeel ook! Die mogen wel een bonusje krijgen wat mij betreft

AndrƩ
31 augustus 2024

Quality was really bad this time.

Reactie van Mr. Sushi

Hi AndrƩ, we're sorry to hear you were unhappy about the quality this time... Please explain more in detail what you were unhappy about, so we can try to improve ourselves.

milo
24 augustus 2024
Gal
24 augustus 2024

Super šŸ£ kwaliteit erg goed.

David van Ahee
19 augustus 2024

Snel geleverd en zoals altijd super lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Schubert
14 augustus 2024

goede kwaliteit, op tijd klaar voor afhalen

Sun
9 augustus 2024

Fresh sashimi and if you order directly. You get a free roll,great deal and sushi.

Shany
7 augustus 2024
Julia
7 augustus 2024
Dylan
30 juli 2024
Dylan
30 juli 2024
Patricia
26 juli 2024

Wij bestellen regelmatig de crispy sushi en normaal gesproken is het lekker, maar vandaag was er erg veel saus overheen gedaan, waardoor het niet meer crispy en veel te zout was. We hebben het niet kunnen eten.

Lex de Rooij
9 juli 2024

Hallo, 19:15 besteld, kreeg vervolgens een mail om 20:30 dat het onderweg was. Vanaf Mr. sushi naar mijn adres is 5 minuten rijden. Het was er pas om 21:15. Heeft dus 2 uur geduurd. Sushi zat door elkaar en overal. Erg jammer. Het was koud en niet lekker. Laatste keer dat ik hier besteld heb.

Shany
8 juli 2024
Huria
30 juni 2024

Super lekker eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra
30 juni 2024
Rica
28 juni 2024
B
21 juni 2024

šŸ‘ŒšŸŒŸšŸŒŸšŸŒŸšŸŒŸšŸŒŸ

Bas
15 juni 2024

Lekker en vers

Dylan
4 juni 2024
Eveline
3 juni 2024

Altijd lekkere sushi. Bezorging was wat minder deze keer doordat 2 van onze bestelde rollen er niet bij zaten. Na een telefoontje zijn deze wel netjes nabezorgd, helaas wel pas een uur na de eerste levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

-
2 juni 2024
Bilal
2 juni 2024

Minder sushi in de box en sushi was niet bijzonder lekker bezorging langer dan een uur

Daphne
25 mei 2024

2 uur later bezorgd.. sushi was volledig nat geregend.. bestel hier nooit meer en zie graag mā€™n geld terug, zoals telefonisch besproken.

T
19 mei 2024
Isabella
18 mei 2024
Jeff
18 mei 2024

Graag volgende keer op letten op de opmerking, en de truffel rol had niet veel smaak.! Voor de rest was alles lekker.!

Anna Gommer
11 mei 2024

Heerlijke sushi en prima op tijd bezorgd voor een zaterdagavond

Adam
6 mei 2024

Bezorgers vinden het leuk om je bestelling gedeeltelijk op te eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hoi Adam, Wat jammer om te horen dat uw bestelling niet compleet geleverd is. Zou u ons kunnen mailen op info@mrsushi.nl om uw klacht meer toe te lichten? Dan zorgen wij ervoor dat dit in het vervolg niet meer gebeurd.

Michiel
5 mei 2024

Bijna 2 uur gewacht op het eten. Gebeld maar een mega onbeschofte dame aan de lijn. We vroegen of ze eventueel contact met de bezorger konden opnemen want deze was al 35 minuten onderweg naar ons terwijl dit normaliter zoā€™n 7/10 minuten isā€¦ de dame in kwestie hing in eerste instantie gewoon op. Daarna kon ze niks voor ons doen. Bezorger zou wel zo komen.. 20 minuten later nogmaals gebeld en toen volwassen meneer aan de lijn. Deze kon ons ook geen info geven. We moesten maar even wachten want ze bezorger was onderwegā€¦ ik eis een vergoeding want het (warme) eten was allemaal koud. Echt een kut levering was ditā€¦ā€¦..

Reactie van Mr. Sushi

Hallo Michiel, wat ontzettend vervelend om te horen dat er zoveel mis is gegaan met uw bestelling en zo slecht te woord bent gestaan. Zou u ons even kunnen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht. Dan helpen wij u graag verder.

Marco
4 mei 2024

Top, snel geleverd en weer top zoals altijd

Vanunzia Oliveira
3 mei 2024

Kwaliteit was top

Quint Cox
29 april 2024

De sushi was heerlijk. Helaas duurde bezorging veel langer dan verwacht. Net na de bestelling kreeg ik de mail dat het om 20:35 bezorgt zou worden (1 uur na bestelling). Om 20:35 kwam er een mail dat de bestelling onderweg was en het eten kwam pas om 21:20. Ik heb begrip voor drukte maar communiceer dat dan beter. Daarnaast was de bezorger aan de telefoon terwijl hij de bestelling gaf en er kon geen glimlach of oogcontact van af.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ole Slooff
17 april 2024

Eerste keer geen stokjes, sojasaus en tonijn sashimi geleverd

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ole, onze excuses voor het feit dat de bestelling oorspronkelijk niet compleet was... We gaan hier extra op letten de volgende keer.

Donja
17 april 2024

Het was vandaag niet best.Alle tonijn had dikke witte draden,was taai en niet te eten.Werden er misselijk van.Daarnaast zat er in de handroll voornamelijk veel te veel rijst.Helft weggegooid.Bestel hier graag,maar na vandaag passen we weer even!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Donja, wat vervelend dat er meerdere dingen niet in orde waren met uw bestelling. Bel hier graag even over naar ons, dan lossen we het graag samen met u op.

-
16 april 2024

Was heerlijk.

Robert
15 april 2024

Rollen waren niet goed gerold eg los en vielen daardoor in de verpakking al gedeeltelijk uit elkaar. Weinig vis veel mayonaise.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Robert, bedankt voor uw beoordeling. We gaan aan de slag met uw feedback.

Meyem
14 april 2024

Was lekker ik bestel altijd al hier ik ben er blij mee

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Benny
13 april 2024

Netjes op tijd , maar kwaliteit mag stukken beter ! Smaakte nogal flauw en niet vers.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Benny, jammer om te horen dat u niet tevreden was over de sushi. Bel hier graag even over naar ons in het vervolg, zodat we een beter beeld hebben van hoe we onszelf kunnen verbeteren.

Lady ii
11 april 2024

De reden waarom ik altijd bestel (vaste klant) snel en compleet de kids vinden het heerlijk! En als je rechtstreeks besteld word je ervoor beloond!!

Dylan
5 april 2024

Wederom top!

H.L
4 april 2024

Het smaakte zoals gewoonlijk erg goed. Echter heb ik een ā€˜We love sushi boxā€™ besteld waarin 6 stuks sashimi hoort (3 zalm, 3 tonijn). Bij ontvangst heb ik slechts 4 stuks zalm sashimi ontvangen. Erg teleurgesteld, maar wel lekker

Dylan
3 april 2024

Altijd goed

Kim
2 april 2024

Heerlijk! De crispy box besteld, zo lekker en de bezorging was ook stipt op tijd!

Coban
2 april 2024

Toppie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.