Bewertungen von Mr. Sushi Rotterdam

Neue Beurteilungen

4.0
Gulsen
18 November 2024

De sushi was helemaal door elkaar geschud waardoor we alles uit elkaar moesten halen maar ook de smaak niet is zoals het hoort te smaken. Er was zelfs sushi uit de verpakking in de tas gevallen. Ik heb er een foto van gemaakt. We hadden zo'n honger dat we het hebben gegeten maar zo lekker als altijd was het niet. Ik denk dat er met het bezorgen iets mis is gegaan, de bezorger was ook een half uur later dan verwachte levertijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Damien
28 Oktober 2024

We hebben 56 euro aan eten besteld maar de crispy box was echt niet te eten. We hebben 2 stukjes ervan gegeten en derest helaas moeten weggooien . De karaage vonden we wel erg lekker

Anne
28 Oktober 2024

Spring special box is echt mijn favoriete box. Super lekker! Bezorging top dit keer, precies op de tijd dat ik had aangegeven.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Lonneke de haan
27 Oktober 2024

3 uur lang gewacht totdat het bezorgd werd. Meneer aan de telefoon die werkte bij Mr Sushi was erg aardig en probeerde het goed te regelen. De bezorger was alleen erg raar aan het doen, ook via de telefoon. Sushi was prima maar dit duurde veel te lang. Gelukkig de sushi gratis gekregen.

Marlijne
27 Oktober 2024

Uurtje te laat geleverd helaas (volgens mij erg druk), en de free roll was niet geleverd :( Het was wel lekker!!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Marlijne, onze excuses voor het ontbreken van de free roll en de late bezorging... Neem graag altijd even contact met ons op wanneer er iets mist in uw bestelling, dan proberen we dit direct netjes met u op te lossen. Wel fijn om te horen dat u alsnog lekker gegeten heeft!

Nienke
26 Oktober 2024

Bijna een uur te laat

Antwort von Mr. Sushi

Hi Nienke, onze welgemeende excuses voor de vertraagde bezorging. Neem nog even per mail contact met ons op, dan proberen we u netjes te compenseren.

Bas
20 Oktober 2024

De actie rol ontbrak.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Bas, onze excuses voor het ontbreken van de free roll... Neem graag altijd even contact met ons op wanneer er iets mist in uw bestelling, dan proberen we dit direct netjes met u op te lossen.

Natalija
17 Oktober 2024
marco janssen
17 Oktober 2024

bestelling ruim binnwn de gestelde tijd gezorgd. De bezorger belde wel of dat ik naar beneden wilde komen, ik vertelde dat hij gewoon naar de voorduer op de 2e etage moest komen.. zonder verder commentaar deed hij dat ook . maar toch De sushi was goed , maar een tijdje geleden wel beter. Nu was de rijst toch wat vlak en droog waardoor bij het oppakken van een sushi dze uit elkaar viel en je eigenlijk dus een lepel nodig jhad om een stuk te kunnen pakken . Ook waren waren de smaken van de verschillende sushi niet echt verschillend . Erg jammer vroeger waren ze ecg goed in de diversiteit en kwaliteit van de sushi bu was de smaak erg vlak en eenduiding

Antwort von Mr. Sushi

Hi Marco, jammer dat u minder tevreden was dit keer. Mail ons eventjes met een uitgebreidere toelichting. We verbeteren onszelf graag.

Lisa
13 Oktober 2024

Altijd lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

J. Bollegraaf
11 Oktober 2024

Meer dan 2 uur moeten wachten voordat het bezorgd wordt. Aan de telefoon wordt je vervolgens ongeïnteresseerd te woord gestaan (door iemand die geen Nederlands spreekt). Sushi niet slecht, maar service sucks!

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor de langere bezorgtijd. Mail ons graag eventjes, dan proberen we u netjes te compenseren.

Pascalle Winde
10 Oktober 2024

Sushi was erg lekker, maar heb ruim 2 uur op mijn bestelling moeten wachten. Dat was erg jammer!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Pascalle, onze excuses voor de langere bezorgtijd. Mail ons graag eventjes, dan proberen we u netjes te compenseren.

Marjolein
7 Oktober 2024

De sushi was super lekker en vers als altijd. De flamed salmon nigiri is zeker een aanrader. De warme gerechten zijn goed verpakt en komen ook daadwerkelijk warm aan.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Esmée
4 Oktober 2024

2 uur gewacht op mijn bestelling!! Halverwege een keer gebeld en kreeg toen te horen dat de bestelling wel klaar was maar er geen bezorger beschikbaar was. Dat was te proeven toen het eten aan kwam, alles wat warm moest zijn was slap, taai en koud. Ook had ik appel gyoza besteld en kreeg ik kip gyoza. Erg zonde want de sushi was wel lekker… Ik zou voor de sushi graag nog een keer bestellen maar door het lange wachten en hoelang m’n eten heeft gestaan in het restaurant nu weet ik niet of ik ooit nog bestel.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Esmee, wat vervelend om te horen dat u zo lang moest wachten op uw bestelling... U mag altijd even contact met ons opnemen, zodat we dit verder kunnen bespreken en u hopelijk passend kunnen compenseren.

Quinty
23 September 2024

De sushi was echt heerlijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding en bezorging was precies op tijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jolien van der Meer
15 September 2024

Ik ben altijd een trouwe klant van jullie, maar afgelopen bestelling was compleet door elkAr gegooid en sommige sushi was niet eens te herkennen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en was ook erg teleurgesteld hierdoor. Ik heb een foto gemaakt, mochten jullie het willen zien. Ik hoop op een passende oplossing.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jolien, heel vervelend om te horen dat uw bestelling zo rommelig aan is gekomen dit keer... Dit is natuurlijk niet de bedoeling en daarom onze excuses. Neem graag even per mail contact met ons op met de foto die u heeft gemaakt, zodat we dit hopelijk netjes op kunnen lossen voor u.

Dylan
12 September 2024

Snel en heerlijk!

Dylan
12 September 2024

Snel en heerlijk!

christel
10 September 2024

Bezorging was super snel en correct zoals altijd. Spicy tuna en big rolls heerlijk. Loempia's lekker vers en knapperig. De crunchy sushi was helaas zacht geworden en dus niet crunchy.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Christel, fijn om te horen dat u grotendeels tevreden was over uw bestelling. We zullen de volgende keer extra letten op de crunchyness van de crispy rolls!

Sun
7 September 2024

Altijd lkkr Sushi en snel

JS
6 September 2024

Superlekkere sushi & snacks! Echt top top top, vriendelijk personeel ook! Die mogen wel een bonusje krijgen wat mij betreft

André
31 August 2024

Quality was really bad this time.

Antwort von Mr. Sushi

Hi André, we're sorry to hear you were unhappy about the quality this time... Please explain more in detail what you were unhappy about, so we can try to improve ourselves.

milo
24 August 2024
Gal
24 August 2024

Super 🍣 kwaliteit erg goed.

David van Ahee
19 August 2024

Snel geleverd en zoals altijd super lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Schubert
14 August 2024

goede kwaliteit, op tijd klaar voor afhalen

Sun
9 August 2024

Fresh sashimi and if you order directly. You get a free roll,great deal and sushi.

Shany
7 August 2024
Julia
7 August 2024
Dylan
30 Juli 2024
Dylan
30 Juli 2024
Patricia
26 Juli 2024

Wij bestellen regelmatig de crispy sushi en normaal gesproken is het lekker, maar vandaag was er erg veel saus overheen gedaan, waardoor het niet meer crispy en veel te zout was. We hebben het niet kunnen eten.

Lex de Rooij
9 Juli 2024

Hallo, 19:15 besteld, kreeg vervolgens een mail om 20:30 dat het onderweg was. Vanaf Mr. sushi naar mijn adres is 5 minuten rijden. Het was er pas om 21:15. Heeft dus 2 uur geduurd. Sushi zat door elkaar en overal. Erg jammer. Het was koud en niet lekker. Laatste keer dat ik hier besteld heb.

Shany
8 Juli 2024
Huria
30 Juni 2024

Super lekker eten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Petra
30 Juni 2024
Rica
28 Juni 2024
B
21 Juni 2024

👌🌟🌟🌟🌟🌟

Bas
15 Juni 2024

Lekker en vers

Dylan
4 Juni 2024
Eveline
3 Juni 2024

Altijd lekkere sushi. Bezorging was wat minder deze keer doordat 2 van onze bestelde rollen er niet bij zaten. Na een telefoontje zijn deze wel netjes nabezorgd, helaas wel pas een uur na de eerste levering

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

-
2 Juni 2024
Bilal
2 Juni 2024

Minder sushi in de box en sushi was niet bijzonder lekker bezorging langer dan een uur

Daphne
25 Mai 2024

2 uur later bezorgd.. sushi was volledig nat geregend.. bestel hier nooit meer en zie graag m’n geld terug, zoals telefonisch besproken.

T
19 Mai 2024
Isabella
18 Mai 2024
Jeff
18 Mai 2024

Graag volgende keer op letten op de opmerking, en de truffel rol had niet veel smaak.! Voor de rest was alles lekker.!

Anna Gommer
11 Mai 2024

Heerlijke sushi en prima op tijd bezorgd voor een zaterdagavond

Adam
6 Mai 2024

Bezorgers vinden het leuk om je bestelling gedeeltelijk op te eten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Adam, Wat jammer om te horen dat uw bestelling niet compleet geleverd is. Zou u ons kunnen mailen op info@mrsushi.nl om uw klacht meer toe te lichten? Dan zorgen wij ervoor dat dit in het vervolg niet meer gebeurd.

Michiel
5 Mai 2024

Bijna 2 uur gewacht op het eten. Gebeld maar een mega onbeschofte dame aan de lijn. We vroegen of ze eventueel contact met de bezorger konden opnemen want deze was al 35 minuten onderweg naar ons terwijl dit normaliter zo’n 7/10 minuten is… de dame in kwestie hing in eerste instantie gewoon op. Daarna kon ze niks voor ons doen. Bezorger zou wel zo komen.. 20 minuten later nogmaals gebeld en toen volwassen meneer aan de lijn. Deze kon ons ook geen info geven. We moesten maar even wachten want ze bezorger was onderweg… ik eis een vergoeding want het (warme) eten was allemaal koud. Echt een kut levering was dit……..

Antwort von Mr. Sushi

Hallo Michiel, wat ontzettend vervelend om te horen dat er zoveel mis is gegaan met uw bestelling en zo slecht te woord bent gestaan. Zou u ons even kunnen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht. Dan helpen wij u graag verder.

Marco
4 Mai 2024

Top, snel geleverd en weer top zoals altijd

Vanunzia Oliveira
3 Mai 2024

Kwaliteit was top

Quint Cox
29 April 2024

De sushi was heerlijk. Helaas duurde bezorging veel langer dan verwacht. Net na de bestelling kreeg ik de mail dat het om 20:35 bezorgt zou worden (1 uur na bestelling). Om 20:35 kwam er een mail dat de bestelling onderweg was en het eten kwam pas om 21:20. Ik heb begrip voor drukte maar communiceer dat dan beter. Daarnaast was de bezorger aan de telefoon terwijl hij de bestelling gaf en er kon geen glimlach of oogcontact van af.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Ole Slooff
17 April 2024

Eerste keer geen stokjes, sojasaus en tonijn sashimi geleverd

Antwort von Mr. Sushi

Hi Ole, onze excuses voor het feit dat de bestelling oorspronkelijk niet compleet was... We gaan hier extra op letten de volgende keer.

Donja
17 April 2024

Het was vandaag niet best.Alle tonijn had dikke witte draden,was taai en niet te eten.Werden er misselijk van.Daarnaast zat er in de handroll voornamelijk veel te veel rijst.Helft weggegooid.Bestel hier graag,maar na vandaag passen we weer even!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Donja, wat vervelend dat er meerdere dingen niet in orde waren met uw bestelling. Bel hier graag even over naar ons, dan lossen we het graag samen met u op.

-
16 April 2024

Was heerlijk.

Robert
15 April 2024

Rollen waren niet goed gerold eg los en vielen daardoor in de verpakking al gedeeltelijk uit elkaar. Weinig vis veel mayonaise.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Robert, bedankt voor uw beoordeling. We gaan aan de slag met uw feedback.

Meyem
14 April 2024

Was lekker ik bestel altijd al hier ik ben er blij mee

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Benny
13 April 2024

Netjes op tijd , maar kwaliteit mag stukken beter ! Smaakte nogal flauw en niet vers.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Benny, jammer om te horen dat u niet tevreden was over de sushi. Bel hier graag even over naar ons in het vervolg, zodat we een beter beeld hebben van hoe we onszelf kunnen verbeteren.

Lady ii
11 April 2024

De reden waarom ik altijd bestel (vaste klant) snel en compleet de kids vinden het heerlijk! En als je rechtstreeks besteld word je ervoor beloond!!

Dylan
5 April 2024

Wederom top!

H.L
4 April 2024

Het smaakte zoals gewoonlijk erg goed. Echter heb ik een ‘We love sushi box’ besteld waarin 6 stuks sashimi hoort (3 zalm, 3 tonijn). Bij ontvangst heb ik slechts 4 stuks zalm sashimi ontvangen. Erg teleurgesteld, maar wel lekker

Dylan
3 April 2024

Altijd goed

Kim
2 April 2024

Heerlijk! De crispy box besteld, zo lekker en de bezorging was ook stipt op tijd!

Coban
2 April 2024

Toppie

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Marco Janssen
1 April 2024

Was weer perfect en snel ver binnen de verwachte tijd bezorgd. Had aangegeven dat ik geen stokjes en soja hoefde te krijgen .daar ik die zelf in huis heb . Maar toch gekregen .op zich geen probleem maar zonde

Dylan Monshouwer
20 März 2024

Wederom top! Erg snel deze keer, binnen 20 min en super vers. Helaas zat er bij de Maki Mix 2x Kani Maki en geen Tekka (tonijn) Maki

Antwort von Mr. Sushi

Hi Dylan, Vervelend dat er een verkeerde roll in de maki mix zat, onze excuses hiervoor. U mag hier altijd even over bellen, dan zorgen we ervoor dat de juiste roll nog nabezorgd wordt. De volgende keer zullen we weer extra scherp zijn! Team Mr Sushi

Luna Aniceto
19 März 2024
Sheyenne
10 März 2024

Verjaardagsdiner georganiseerd en sushi besteld bij Mr. Sushi. Iedereen heeft ervan genoten! Het was heerlijk

Sheyenne
10 März 2024

De sushi was heerlijk!

Viktoriia Rudenko
9 März 2024

I ordered 2 servings of ginger, 2 servings of wasabi, 2 servings of sauce and 2 pairs of chopsticks. But there was nothing. The service is bad, but the sushi is delicious

Antwort von Mr. Sushi

Hi Viktoriia, I'm sorry for the inconvenience. Have you tried calling us so we could make sure the ginger etc. would still be delivered?

Marco
8 März 2024

goede kwaliteit en lekker van smaak, blijf hier zeker bestellen :)

Trudy
6 März 2024

Kwam op tijd maar alles was steenkoud, echt niet smakelijk met gyoza en yakitori spiesjes. Jammer.

Evora
3 März 2024

Heerlijke verse sushi meerdere malen besteld blijft lekker!!!! Snelle bezorging.

F
2 März 2024

Was erg lekker alleen 2 rollen waren niet gesneden dat was wel jammer

Jitse ten Hove
27 Februar 2024

Erg jammer dat er geen stokjes bij zaten voor die prijs

Astrid Mahabier
23 Februar 2024

Top, zoals altijd het was heerlijk de Gyoza’s en de Studentbox voldoende voor ons drieën! Bezorging was een iets later maar het eas het wachten waard!

Stanley
23 Februar 2024

verbeterpunten . Rijst kan wat steviger zijn en qua smaak is het prima.

Soumaya
23 Februar 2024

Het eten was super lekker en de sushi rollen waren erg vers! Ik bestel hier vaker en wordt nooit teleurgesteld!

E
19 Februar 2024

Sushi was vers. Jammer dat de Crispy box (fried sushi) te dik waren gesneden. Voor de rest geen opmerkingen

Nicole
14 Februar 2024

De sushi was een tikkeltje verpletterd, en daarom minder mooi dan op de foto’s. De smaken waren wel perfect en maakten het meer dan goed! De bijgerechtjes (gyoza en garnalen) waren helaas al helemaal koud. Kan natuurlijk ook aan de valentijnsdagdrukte gelegen hebben!

Alexandrs
12 Februar 2024

Vers bereid. Er wordt niet zuinig gedaan met de verse vis. Goede plakken sashimi, ook op/in de sushi zelf. Goede service toen ik belde. Bezorging was conform aangevraagde planning.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Raymond Gaasbeek
10 Februar 2024

Vandaag in de herkansing. Na de vorige levering en aardige geste gekregen(overbodig maar aangenaam). Vandaag niet de crispies, maar een 3 persoons schotel. Was heerlijk en zo op 🫣

Merel
9 Februar 2024

De helft van mijn bestelling was vergeten

Laura
9 Februar 2024
Megan
9 Februar 2024

Al vroeg besteld voor 19h en het was perfect op tijd. Heerlijk gegeten weer, bedankt!

Julie
5 Februar 2024
Gerben
28 Januar 2024

heerlijke sushi, heel snel en correct bezorgd!

Nuran
26 Januar 2024
Patricia
24 Januar 2024

Een uur later bezorgd dan aangegeven. In totaal 2 uur gewacht op onze bestelling!!! Geef gewoon eerlijk aan wat de verwachte bezorgtijd is.

Antwort von Mr. Sushi

beste patricia, kunt u contact met ons opnemen voor een compensatie? mvg mr sushi rotterdam

Angel Saa
15 Januar 2024

Heerkijke sushi weer gegeten! :) Eten was half uurtje later dan de tijd die is aangegeven aangekomen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Petra den Hollander
14 Januar 2024

Heerlijk sushi en vóór de afgesproken tijd bezorgd.

Angela
13 Januar 2024

Altijd fijn hier en snel bezorgd (voor een zaterdag), met iets meer wasabi erbij dan zou het 5 sterren zijn.

Floor
11 Januar 2024
Deve
2 Januar 2024

2 uur en 15min op ons eten moeten wachten. Sushi was overigens wel goed!

Antwort von Mr. Sushi

beste deve, kunt u contact met ons opnemen voor een compensatie? mvg mr sushi rotterdam

Ray
1 Januar 2024

Helaas was de bezorger niet zo heel netjes met ons eten. Zakjes al zwaaiend en hangend afgegeven. Niet horizontaal in ieder geval. Hierdoor was de sushi een bende. De crispy sushi was klef en kapot in het doosje. Zat ook verpakt in een folie wat de vorige keer niet was (en toen wat het ook veel lekkerder/krokanter) Dus helaas deze keer by far niet zo goed en lekker als de vorige keer helaas.

Sophie
31 Dezember 2023

Super levering! Belde of het 10 minuten eerder kom vanwege drukte. Erg fijn

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Yvette
26 Dezember 2023

Heb wederom een bestelling gedaan. Iedereen heeft genoten. Het was heerlijk. Fijne feestdagen ✨🎄

Mike
11 Dezember 2023

Sushi kwam heel snel wat echt top was De box was zeer ruim en veel keuze goede prijs voor zoveel dus ook zeer over te spreken Enige verbeterpunt is de versheid van de producten mag iets hoger Garnaal / omelet op de sushi voelde droog en alsof het paar dagen geleden was bereid. Rijst was net voldoende smaakte en voelde wat licht overcooked aan. Iets meer op kwaliteit zitten dan heb je een vaste klant erbij

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Ronin
11 Dezember 2023

Door de optie om aan te geven dat je géén stokjes, sojasaus, wasabi of gember hoeft, dacht ik dat je deze dingen er dus standaard wel bij kreeg. Daardoor zat ik zonder sojasaus. Verder vond ik de Box C rollen niet heel smaakvol, en de gyoza’s waren een beetje taai. Maar verder was het prima, geen gekke dingen. En de bezorging was iets eerder dan opgegeven.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.